Bijna zover! - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Annemarie Roos - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Annemarie Roos - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

20 Mei 2013 | Nederland, Kilder

Lieve mensen,

Zoals jullie (waarschijnlijk) allemaal wel weten ga ik voor de tweede keer weer terug naar Ghana.
Ik vertrek aanstaande woensdag voor 4 weken en ik zal weer naar hetzelfde project gaan, waar ik gelukkig ook weer slapen mag. Ook ga ik weer naar mijn school toe om mijn kindjes weer te bezoeken! Wat ik verder ga doen is nog niet helemaal duidelijk, maar dat zien we vanzelf! :-)

Ook wil ik iedereen bedanken die de kledingkasten op de kop hebben gezet, zodat ik de kleren mee kon nemen! Mijn dank is zeer groot!

Ik heb er weer heel veel zin in en ik hoop jullie weer op de hoogte te kunnen houden van mijn bezigheden!

  • 23 Mei 2013 - 11:00

    Ilse:

    Hee Annemarie!

    Echt top dat je terug gaat:) Ik hoop dat alles net zo vlekkeloos gaat verlopen als de eerste keer. Hopelijk kan je iedereen weer een knuffel geven daar en lekker genieten van het warme weer. Ik hoop dat ik via jou een beetje op de hoogte kan blijven! Heeeel veel plezier!!

    Xxxjes Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Ik ben Annemarie en ben 18 jaar oud. Ik wil al vanaf dat ik heel klein was vrijwilligerswerk doen en ik ga mijn droom nu eindelijk uit laten komen!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 20974

Voorgaande reizen:

22 Mei 2013 - 19 Juni 2013

Heimwee naar Ghana, reis 2

22 Oktober 2012 - 13 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: