Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Annemarie Roos - WaarBenJij.nu Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Annemarie Roos - WaarBenJij.nu

Vliegticket geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

02 Oktober 2012 | Nederland, Kilder

Hallo !! =)

Ik heb 30 september mijn vliegticket geboekt!
Ik vlieg 29 oktober om 07.40 uur naar Istanbul, we moeten daar over stappen en daarna vliegen we door naar Accra en landen daar om 20.20 uur.
En daar gaat ons groot avontuur beginnen!
De terugreis verloopt niet samen met Ilse, mijn reisbuddy, omdat zij eerder naar huis gaat. Zij gaat eind januari weer terug, en ik blijf nog 2 weken langer.
In die twee weken ben ik dus alleen, maar ik heb aangegeven dat ik dit geen probleem vind omdat ik dan de mensen daar ken. Ik kom er in ieder geval niet alleen aan en na drie maanden hoop ik me te kunnen redden!

Nog leuk nieuws: m'n moeder en Tom komen (ongeveer) de laatste 10 dagen op bezoek!! Zij nemen mij dus ook weer mee naar huis :)
We vliegen 14 februari 21.35 uur weer terug en we komen 15 februari om 13.25 uur weer aan in Dusseldorf.

Ik heb er onwijs veel zin in!
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen! ;)

xx

• 27 Oktober 2012 - 11:28

Jacqueline Brinkerink:

Hoi Anne,
    Het komt nu wel heel dichtbij , zondag nog gezellig eten met z'n allen en dan......
    Ik moet zeggen dat ik nu al het gevoel ga krijgen dat ik je ga missen.
    En als Tom en je familie je gaat missen dan voel ik natuurlijk ook met hen mee.
    Toch geloof ik dat de tijd snel zal gaan en dat je misschien nog wel langer had willen blijven,
    voor de mensen in Ghana natuurlijk dan he. Ga het allemaal goed in je opnemen en ik
    vind het fantastisch met wat voor doel je gaat. We blijven je volgen. Liefs Jacqueline