De laatste loodjes - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Annemarie Roos - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Annemarie Roos - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

24 Oktober 2012 | Nederland, Kilder

Hallo allemaal,

Dit zal mijn laatste reisverslag vanuit Nederland zijn..
Ik ben namelijk nog maar 5 nachtjes in Nederland en dan kan ik eindelijk vertrekken naar Accra!

Ik heb afgelopen zondag een uitzwaai-borrel gehad en van iedereen afscheid genomen. Het was gelukkig erg gezellig en er zijn weinig tranen gevloeid ;)! De foto hiervan zet ik er zodadelijk op !

En ik ben gisteren (23/10) voor de derde keer naar de Ambassade van Ghana in Den Haag geweest voor mijn visum en ik heb hem dan eindelijk.. Drie keer is scheepsrecht.. Wat een gedoe was dat zeg..

Ik heb gisteren mijn backpack ingepakt en het past allemaal! Gelukkig! Ik kan dus alles meenemen wat ik op de planning had.. Happy! De backpack zit nu wel helemaal propje vol, maar gelukkig kunnen de souvenirs op de terugweg bij mama en Tom in de tas!

Deze laatste dagen ben ik bezig om de laatste dingen te regelen en te kopen zodat ik goed voorbereid op reis kan!

Ik heb er zin in !

xx Annemarie

  • 24 Oktober 2012 - 21:22

    Carin:

    ohh, nu komt het wel heel erg dichtbij. Hele fijne reis toegewenst! Heel veel succes en veel plezier. Knuff Carin

  • 26 Oktober 2012 - 19:22

    Monique Elshof:

    Hoi Annemarie,

    Wat spannend allemaal. Ik krijg al kippenvel bij het idee dat je gaat. Ik wens je een goede reis en goeie, leerzame tijd daar. Ik zal je volgen via je reisverslag.

    Groetjes Monique Elshof

  • 30 Oktober 2012 - 21:45

    Miranda:

    Dinsdag 30 oktober,
    Eindelijk is het dan zover, de "grote reis en het avontuur "is begonnen.
    Heel veel sucses met je project.
    Vanaf nu gaan we je volgen op "Waar ben je nu ".
    Zulen je zeker missen bij H., maar praten je tijdig bij.
    Groetjes M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Ik ben Annemarie en ben 18 jaar oud. Ik wil al vanaf dat ik heel klein was vrijwilligerswerk doen en ik ga mijn droom nu eindelijk uit laten komen!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 964
Totaal aantal bezoekers 20984

Voorgaande reizen:

22 Mei 2013 - 19 Juni 2013

Heimwee naar Ghana, reis 2

22 Oktober 2012 - 13 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: